Kokkia lainaten, kyseessä oli kalavainaan viimeinen voitelu
Käytiin eilen viime vuoden tapaan Kuopion Kalaryssäyksessä, mutta niin oli tehnyt myös moni muukin ja paikalla oli ihan mahottomasti porukkaa! Lastenvaunujen kanssa liikkuminen hirveässä ruuhkassa oli lähes toivotonta, joten visiitti jäi tällä kertaa lyhyeksi. No, yksi kuva oli kuitenkin tallentunut kameran muistikortille.

13 comments
Loimu-/uuni-/ja savulohen hyvänä ystävänä sanoisin, että HERKULLINEN kuva!
Mitä se siinä tekee.. pudottaako lohen liekkeihin vai putsaa pannua?Toimelias kuva joka tapauksessa.
Kiitos Unessakahlaaja. Hyvältä näytti, mutta harmi ettei tuoksu tartu kuvaan.
Kiitos orvokki. Väärä arvaus. 🙂 Kaataa brandya/konjakkia lohen päälle kuin ”viimeiseksi voiteluksi”.
Käry on yleensä kauhea, mutta maku makoisa! Söisin!!
Kalaryssäyksessä oli kyllä melkoinen hajujen sekamelska, mutta nälkä tuli. 🙂
Epäilemättä viimeinen voitelu 🙂 Nopeasti katsottuna näytti tosin siltä, kuin alautanen olisi livennyt paistajan kädestä ja kalavainaa lyhyt matka liekkeihin alkanut:)
Totta, siltä tuo voisi äkkiseltään näyttää. Laajakulma tekee tepposet. 🙂
Antaumuksella voitelee kalanpalaa mies :)Hyvä tilannekuva.Voisin minä ottaa noista yhden kalan mukkaan.
Kiitos seijastiina. Tällä miehellä oli kyllä melkoinen show päällä, juttua tuli! 🙂
Hyvin elämyksellistä näyttää olevan, ilme voitelijalla mainio.Varmasti tuoksui herkulliselle.;)
Hyvä tilannekuva. Ja loppuloraus kokille 😉
Tippa kalalle ja loppu kokille:) Tuota olisi kyllä pitänyt päästä maistamaan.