Paljon puhuvat ilmeet

Ihan pakko palata vielä viime lauantain peliin… Katsokaa nyt näitä ilmeitä!

Tehtävä: Keksi johonkin kuvista sopivat kuvatekstit/puhekuplat ja kerro se kommenteissa. Aikaa sunnuntai-iltaan klo 24 asti. Hauskimman vastauksen keksijälle lupaan lähettää ensi viikolla suklaalevyn postissa.

img_1752

img_1370

img_1369

Total
0
Shares
3 comments
  1. Oli tosi helppo kisa, kun olin ainoa osallistuja… hih. Kiitos! Sähköposti saapuikin jo.
    Tulee mieleen tyttären (oli silloin kai jotain 8-9 v.) viestijuoksukisa, jossa Virven joukkue sai hopeaa … oli vain kaksi joukkuetta kisaamassa. Mutta hopea mikä hopea :).

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

You May Also Like