Talvi tuli tammikuussa


Vihdoinkin talvi, lumi ja pakkaset saapuivat Ouluun. Joo, kyllä kuva on usko tai älä Oulusta!
Total
0
Shares
Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

You May Also Like