Voiko oikeasti joku minun suosikkibändi/artisti tulla Ouluun ja vieläpä niin että pääsen paikan päälle. VOI! Viktoria Tolstoy, suosikki jazz-tyttöni esiintyi Oulun Madetojan salissa perjantaina 14.3! Viktoria lauloi niin vakuuttavasti kuin olettaa saattoi. Vaikka bändillä alkujännityksen poistuminen ja liekkeihin syttyminen kesti toiseen settiin, niin silti kyseessä oli yksi hienoimmista näkemistäni konserteista. Ehkä kaunisääninen Viktoria toimii kuitenkin parhaiten pienen bändin solistina kuin lujaa tykittävän bigbandin kanssa. Ai missä Viktoria on kuvassa? Noudatin poikkeuksellisesti seinällä ollutta kuvauskieltoa vaikka moni muu ei sitä näyttänyt kunnioittavan.
Viktoria Tolstoy
Voiko oikeasti joku minun suosikkibändi/artisti tulla Ouluun ja vieläpä niin että pääsen paikan päälle. VOI! Viktoria Tolstoy, suosikki jazz-tyttöni esiintyi Oulun Madetojan salissa perjantaina 14.3! Viktoria lauloi niin vakuuttavasti kuin olettaa saattoi. Vaikka bändillä alkujännityksen poistuminen ja liekkeihin syttyminen kesti toiseen settiin, niin silti kyseessä oli yksi hienoimmista näkemistäni konserteista. Ehkä kaunisääninen Viktoria toimii kuitenkin parhaiten pienen bändin solistina kuin lujaa tykittävän bigbandin kanssa. Ai missä Viktoria on kuvassa? Noudatin poikkeuksellisesti seinällä ollutta kuvauskieltoa vaikka moni muu ei sitä näyttänyt kunnioittavan.