Kuka söi juhannusjuuston?

Heh, koska allekirjoittaneelle ei juustokeitto maistu, niin hyvä että Jasulle sentään kelpaa!

Total
0
Shares
Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

You May Also Like