Sunnuntaiaamuna palasin auringon noustessa Ala-Okeroisen tien varressa sijaitsevalle St1:n asemalle, jossa uusin kamerarunkoni sai ensivalon. Aamun kultainen hetki…
Sillä välin kun tytöt olivat harrastamassa hyödynsin joutilasajan ulkoiluttamalla uutta kamaraani Mustakallion maisemissa. Hirveästi mitään erityistä kuvattavaa en…